[energiadecreixent] diners per l'entesa

Laieta laietaamoviments.net
Dma Jun 16 12:35:31 CEST 2009

Hola Ruben i a tothom,

per properes mogudes, com alguns ja sabeu, tenim un compte a nom de
l'Infoespai, que és per l'Entesa, és aquest:

Caixa d'Enginyers: 3025 0002 41 1433217122 i el cif de l'Infoespai:
G-62705272

per tant ja no caldràn segones entitats! per treure diners d'aquest
compte, vaig estar parlant amb la Carina, la idea és que quan necessiteu
diners en efectiu li demaneu a ella i ella els traurà de la Infobotiga i
després ja es farà una transferència des del nostre compte. Si feu
fotocopies a infoespai en nom de l'Entesa i per l'Entesa, el mateix,
ella s'ho pot anar apuntant i anar traient del compte. Ja està al corrent.

una abraçada

Laia

En/na Ruben Suriñach Padilla ha escrit: