[energiadecreixent] Invitació a l'Entesa pel decreixement per a adherir-se a la xarxa d'organitzacions col·laboradores del Consens de Barcelona

ester c ishtar888agmail.com
Dma Jun 2 03:19:51 CEST 2009

Ostres! això sembla canyero! però no vull pecar d'ingènua...
De fet, s'assembla al que deia algú sobre tractar també d'incidir d'alguna
manera en les altes esferes, tot i tenir clar que el nostre és un moviment
de base, horitzontal el més possible, i que això altre només seria una
possible (a discutir) estratègia paral·lela. Però realment sembla canyera, i
lo del "consens" i "alternatives interculturals a la globalització
neoliberal", si va de debò i és realment democràtic, no sona gens malament.
En parlem a l'assemblea d'aquest dimecres?

Fins llavors!

:)

El 1 / juny / 2009 15:20, Stefano Puddu <stefanoafaino.com> ha escrit: