[energiadecreixent] SOS trobades octubre!!

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Div Jul 31 15:41:57 CEST 2009

Ànims entesencs!

crec que si al setembre ja esteu tots de nou a barcelona i si es fa
conjuntament el mateix dia de les activitats al forat de la vergonya,
i només dura un dia, es pot tirar endavant!Penso que si al setembre
amb els ànims renovats us poseu les piles i s'anima alguna gent més,
ho podeu fer, si hi ha ganes clar!!!jo com sabeu estic organitzant la
trobada i la difusió a comarques de girona i també hi ha molta
feineta...

petonets i bon estiu!!

laieta

Andrea Calsamiglia <acalsamigliaagmail.com> ha escrito:

Tot conspira per la teva llibertat