[energiadecreixent] crida a penjar presentacions i documents a la web!!!

laia vidal laietaamoviments.net
Div Jul 17 14:00:28 CEST 2009

Hola ester!

disfruta molt a madrid!!!!!!ja miraré de penjar algun power point a la
web!!fes molts contactes!!!madrid mola!

per cert, ara "males notícies" per parlar a la propera assemblea: la
quota de local de l'infoespai pujarà encara més perquè resulta que
paguem com uns 300 euros al mes de comunitat i que ja devem diners, si
voleu més info pregunteu a la carina quan aneu a infoespai. A la propera
assemblea s'haurà de decidir com veieu aquest tema, però és millor tenir
tota la info abans.

una abraçada i sento parlar d'això ara a l'estiuet..però és per tenir-ho
present!

petons a totes

laieta

El dc 15 de 07 de 2009 a les 15:00 +0200, en/na Andrea Calsamiglia va
escriure: