[energiadecreixent] crida a penjar presentacions i documents a la web!!!

ester c ishtar888agmail.com
Dme Jul 15 14:50:23 CEST 2009

Hola a totes!

Estic a Madrid fent intercanvi d'informació i materials amb la gent de
Decrecimiento-Madrid.

Els hi he passat unes quantes coses però els interessa sobretot power points
(presentacions).

Lo millor és que estigui el material en castellà però si no en teniu en
castellà també va bé pq a més hi ha una noia que ho pot traduir aquí.

Així que si us plau, els que tingueu powerpoints de xerrades, penjeu-ho a la
web a l'apartat de REcursos per a la Transició i sinó envieu-m'ho a mi i jo
els hi faré arribar.

Altres coses que necessitem:

- Els documents 'originals', és a dir, en format que ho llegeixi un
ordinador, dels llibrets "El mundo ante el cénit del petróleo", "Los mitos
del progreso técnico", i altres textos com el dossier "I si decreixem",
etc... perquè ells ho volen tenir per facilitar l'accés a tothom via web o
correu i que cadascú s'ho pugui imprimir a ca seva i distribuir per tot
arreu.

- Valeria, nos podrías pasar también (o colgar en la web o mandármelo a mi)
los textos para el CCCB en castellano, como el de "Decrecimiento" y también
el de Nicolas Ridoux.

Res més, per MAdrid s'està molt bé, fa molta calor però almenys és seca i no
s'enganxa per tot arreu!!

Gràcies!!!

Ester.