[energiadecreixent] advocats o gent amb experiència alegacions contra POUM

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dil Gen 26 16:08:40 CET 2009

També podria contactar amb el Grup de Defensa del Ter, per la Plana de
Vic estan molt actius en aquests temes, a més amb el tema de les Àrees
Residencials Exclusives encara més. Tenen web també www.gdter.org i el
correu gdter en gdter.org (crec que reben els correus d'aquesta llista de
fet...)

En/na Laieta ha escrit: