[energiadecreixent] Relació amb l'infoespai

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dme Gen 21 11:47:48 CET 2009

Hola a tothom,

Em vaig comprometre a passar el link del Màster de Sostenibilitat.
Aquest<http://www.upc.es/estudis-upc/masters-eees/fitxa_master.php?id_estudi=64&id_titulacio=128&lang=cat&cerca=1>és
l'enllaç del Màster i aquesta és l'adreça de la guia docent:
http://www.euetit.upc.edu/frames/2infacad/master_sostenibilitat_gd.htm

En quant als treballs, encara no he parlat amb el coordinador del Màster per
poder-los demanar. En tot cas, jo us puc passar la temàtica d'alguns
treballs que jo he realitzat. Són treballs d'assignatures concretes i que
estan delimitats en quant a temàtica:

- Petjada ecològica temporal
- Fenòmens metereològics extrems
- Ecofeixisme
- Avaluació de tecnologies segons la matriu de necessitats de Max Neef
- Hermenèutica
- Anàlisi de la complexitat als carrers peatonalitzats de Gràcia segons la
llei de Shanon

Encara tinc pendent enviar-vos la resposta del coordinador, m'haureu de
donar temps, doncs estem a final de semestre i anem una mica de
bòll.id<http://xn--bll-cna.id>
.

Salutacions,

Cris