[energiadecreixent] Relació amb l'infoespai

Laieta laietaamoviments.net
Dil Gen 19 21:01:03 CET 2009

Hola boniquets,

a la penúltima reunió vam parlar una mica de la nostra relació amb
l'infoespai i vam acordar que seríem sòcis i per tant, pagarem una quota
de trenta euros al mes. Això ens dóna dret, apart de reunir-nos allà, de
fer altres activitats que hi volguem portar a terme, però també implica
alguna obligació, com sembla que és el fet de netejar l'espai de
reunions i el lavabo de tant en tant, que potser ens tocarà un cop cada
mes i mig, però ens tocarà i caldrà  tenir una persona de contacte i
haurem de mirar com ho fem per porar-ho a terme.

Per altra banda, podem fer servir el nif de l'infoespai per a fer
factures si ens cal i un número de compte inutilitzat que també pot
servir per si en algun cas hem de  rebre diners i no ho fem d'altra manera.

Per altra banda, amb tot això, em reafirmo en la meva idea d'una
proposta que ja vaig fer anteriorment i que a més, veient com vam veure
a la reunió de l'altre dia que molta gent s'espanta el primer cop si
arriba a l'assamblea que de fet, és un òrgan de decisió i treball, penso
que hauríem de fer un esforç per ser alguna hora cada setmana o cada
dues setmanes algú de nosaltres per atendre gent que tingui ganes de
treure el cap i xerrar de decreixement amb algú en plan informal. Es veu
que ja hi ha gent que va a l'info preguntant, seria bó poder concretar
algun dia per atendre aquestes persones. Per altra banda, penso que
l'infopoint del decreixement també hauria de ser a l'infoespai, ja que
el moviment va nèixer allà i ara és un lloc de referència en aquest tema
i per tant, no veig tant clar que hàgim de traslladar els nostres
esforços a un altre àmbit com és la casa d'Urgell, tot i que això no vol
dir que no hi hàgim de fer res.

Aneu pensant en el tema, i ho acabem de parlar si de cas,

una abraçada!

Laia