[energiadecreixent] Sobre l'ocupació palestina

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Diu Gen 11 22:31:17 CET 2009

D'acord amb l'Enric i els dos Xaviers, anem aprenent a fer les coses.
D'acord també amb el que ha dit l'Alfonso, proposo que a l'assemblea
de dimecres del grup de barcelona un punt a tractar sigui si
Decreixement Barcelona grup local vol adherir-se al manifest de la
campanya contra l'assetjament de Gaza.

Si algú no pot venir i vol opinar, ja sap, que opini;)

una abraçada no violenta

Laia