[energiadecreixent] Sobre l'ocupació palestina (break)

Revista Userda infoauserda.com
Div Gen 9 16:51:48 CET 2009

Efectivament aquesta llista no és el lloc per fer propaganda
d'aquesta qüestió, perquè des del moment que es publica aquí (fins i
tot pretenent una iverta objectivitat) es dóna peu a un debat que no
és adequat en aquesta llista.

Tanmateix, per tal de no obrir l'aital debat, m'abstinc d'expressar-
hi la meva opinió (encara més quan ja funciona la caça de bruixes pel
que fa a posicionaments que no concorden amb la majoria).

Cordialment,

Xavier Borràs