[energiadecreixent] important!

ester c ishtar888agmail.com
Dij Feb 26 01:20:59 CET 2009

Ei penyita, casi no tinc temps de gestionar el correu
d'infoadecreixement.net <d%27infoadecreixement.net>
però acabo de veure aquest mail i no sé de quin Jose parla (del que venia a
les reunions?), ni qui és el Pol.

Aquesta noia és una que ens va contactar ja i jo vaig reenviar el seu mail a
aquesta llista, però no tenia notícies de que s'estigués gestionant
(perdoneu si no és així i jo no m'he empanat, podria ser pq no em dóna temps
de llegir tots els correus de la llista).

Si us plau, que algú informi de si s'està gestionant i com queda la cosa (pq
és molt just).

Per contactar amb la noia és a mjchesaagmail.com.

Gràcies,

Ester.

Hola Jose,
el Pol m'ha proporcionat el teu mail.

Ens agradaria molt poder comptar amb alguna persona de decreixement per a
poder fer una xerrada a la ICEA sobre decreixement i agricultura.

La proposta és 02 de Març a les 7 de la tarda al C/Carme 47, a la Seu de
l'Institut d'Estudis Catalans.
El públic d'aquesta xerrada és majoritàriament persones vinculades a l'àmbit
agrari:

- enginyers tècnics agrícoles, enginyers agrònoms, biolegs, altres
tècnics...

Normalment la xerrada dura 30-40 minuts i posteriorment s'obre un debat.
Normalment sobre les 8:30 s'acaba la tertúlia.

Espero que ens digueu si el tema us pot interessat.

Cordialment,

Maria José Chesa Marro