[energiadecreixent] Dades per reunió Festival OVNI, 19 febrer

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dil Feb 16 21:37:30 CET 2009

gent, la reunió d'OVNI en principi és a casa del Fede,
Carrer Princesa 56, ent 1
Si teniu proposta d'un altre lloc, també és possible
Que vagi bé, petons

Laura

________________________________
De: Cris Pérez Vàzquez <t2dcris en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
Enviado: lunes, 16 de febrero, 2009 8:42:42
Asunto: Re: [energiadecreixent] [Fwd: Dades per reunió Festival OVNI]

Hola,

Jo tb vull assistir a la reunió OVNI. Quan t'assabentis de l'adreça on ens reunirem, em faries un favor si me l'envies.

Merci, Valeria!

Cris

2009/2/16 Eduard Folch <eduard.folch en gmail.com>

Hola Edu!

He enviat el mail d'abaix a la llista energiadecreixent en llistes.moviments.net però rebro un missatge de que
no arriba... Saps elq ue pot passar? Ho pots reenviar (o contestar tu
mateix)?

Moltes gràcies! Una abraçada

Valeria
Hola!

Escric per demanar el mail/teléfon/direcció d'en Fede ja que vull
anar-hi a la reunió del proper dijous sobre la irganització del
Festival OVNI.

Gràcies! Salutacions a tothom!

Valeria