[energiadecreixent] Ordre del dia per a la reunió de BCN del dimecres

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dme Feb 11 17:25:58 CET 2009

Hola!

Avui no podré assistir! Estic treballant a Celrà i tinc una reunió a les
19h...

De totes maneres, estic mirant de quadrar la meva estada a Reus. Si hi aneu,
ens veiem!

Salut!

Cris