[energiadecreixent] Important:cal que algú vagi a l'assemblea de l'infoespai dijous 10

Valeria valeriaamoviments.net
Dil Des 7 14:16:19 CET 2009

Hola!

Jo de moment no em puc comprometre en cap comissió ja que no estic
estable a Bcn de moment... tinc planejat un viatje a Argentina al gener
i encara no sé quan tornaria.
Aquest dijous no puc anar-hi ja que tenim reunió del Grup d'Estudi de la
Democracia Inclusiva, com cada dijous. Si comença a les 18h podria
anar-hi una estona fins les 18,30h.

Per lo de l'acció anti-consumista compteu amb mi! Tinc algunes idees,
les compartim el dimecres 16 a l'Infoespai.

Fins aviat, abraçades,

Valeria