[energiadecreixent] important:cal que algú vagi a l'assemblea de l'infoespai dijous 10

ester c ishtar888agmail.com
Dij Des 3 13:26:15 CET 2009

Hola a totes,

Ahir a l'assemblea de l'Entesa vam parlar de la importància d'assistir a les
reunions de l'Infoespai per estar al cas de tot.
És important que mireu l'acta d'ahir (si no està ja penjada a la web ho
estarà aviat) on vam decidir que dues persones s'encarregarien de la
tresoreria i dues persones més s'encarregarien de la relació amb l'Infoespai
(anar a les reunions, estar al cas de tot, etc.). Jo em vaig posar en
aquesta comissió però falta una altra persona.

El cas és que hi ha una reunió dijous que ve, però jo tinc un curs i no hi
puc anar, llavors és important que algú hi vagi, havent llegit l'acta de la
nostra assemblea d'ahir prèviament. Bàsicament el tema és que ens semblen bé
les iniciatives que hi ha des de l'Infoespai però no hi podem participar
activament per falta de temps, forces, etc..

Doncs això, cal que surti algú. La persona que hi vagi si pot ser que
proposi que per la següent assemblea no es faci ni dimarts ni dijous a la
tarda, doncs jo no hi podré anar. Els dimecres sí, però a partir de les 20h
(si no hi ha alguna cosa nostra) i els altres dies sí que puc.

Dijous 10 assemblea de l'Infoespai, a les 18h (crec, si m'equivoco que algú
ho rectifiqui, gràcies)

Ja direu!

ester.