[energiadecreixent] SOS trobades octubre!!

enric enricamoviments.net
Dis Ago 8 00:53:01 CEST 2009

Hola!

A veure, aixequem aquests ànims!!!

A més de la confluencia amb la gent de barris en lluita, hi ha prou
interés de la gent de vdevivienda per fer-se càrrec de l'area d'habitatge
dins de la trobada de Barcelona. Dimecres es van reunir i van confirmar
que es volen encarregar de la part d'habitatge i també es volen posar en
contacte amb la gent de barris en lluita. IsSegur que la gent que està
amb el tema de les cooperatives integrals a barna també s'hi posarà quan
ho tingui més a prop...

A banda que en quan a difusió i tal, només amb la part generalista, més
algunes trucades ben fetes al setembre amb la mateixa gent que
s'hagi mogut pel 17-S previament, es difondrà la trobada de barcelona
segur. La feina hi és en preparar les dinàmiques i tal
però precisament en aquest sentit el més fàcil és agafar models del que
s'estigui fent en d'altres trobades + deixar espai a les aportacions
dels col·lectius que participin

Amb tot això i tenint en compte que a Barcelona no s'ha de buscar
allotjament a la gent, perquè tothom arribi a casa tranquilament amb
transport
públic, no veig que hi hagi gaire diferència  de feina  entre 1 i 2 dies
(tenint en compte que la sessió de diumenge acostuma a gafar forma
segons com vagi el dissabte)  i optaria per fer-ho en 2 dies per deixar
espai als debats i projectes de la gent que estigui interessada.

Per això en tot cas, jo el que faria seria, convocar una reunió per la
trobada a Barcelona, a principis de setembre
i començar a difondre aquesta data per la gent que entrem en contacte.
Que tal el dimarts 8 de setembre, 19.30 a l'infoespai??

L'última setmana d'agost el centre de coordinació estarem a Barcelona a
més (en concret del 28 d'agost al 1 de setembre a can masdeu), i pot ser
un moment per fer feina previa a aquesta reunió.
Si hi ha gent que pot estar-hi i vol donar un cop de ma, tenim totes les
bases de dades que facin falta, per fer les trucades oportunes ;-)

Ara estem al penedés i les trobades estan agafant molta força, serem
menys al centre del cor de la bèstia??
vinga!!
endavant amb les trobades!!
enric