[energiadecreixent] ACCIO dijous a La Caixa

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Abr 28 15:58:55 CEST 2009

Hola a tots,

per l'acció de dijous a La Caixa (treure els diners conjuntament o
tancar el compte millor), qui ho pugui fer que escrigui a
suportenrica17-s.info i li explico el procediment i les alternatives
que n'hi ha moltes, he preguntat a caixes professionals cooperatives
(enginyers, advocats etc) i no hi ha comissions ni problemes. Qui
tingui compte a la caixa és perquè vol!!!

A més, he parlat amb la gent d'ENMEDIO, ells fan una acció el dijous a
les 11 a la qual estaria molt bé que ens sumem els que podem (jo hi
vaig): mireu el link:
http://www.enmedio.info/%C2%A1%C2%A1%C2%A1la-fiesta-en-el-inem-ya-esta-aqui-fecha-y-hora/

M'ha dit que segurament s'apuntaràn també a lo de l'enric, però que
m'ho dirà quan hagi parlat amb més gent del col·lectiu i que el dijous
podem acabar de preparar-ho al matí i sumar més gent. També vull
parlar amb els de la risistance, estic esperant que la diamela em
passi el contacte! o si algú el té....

Demà a les 20h a l'infoespai està prevista reunió del grup de suport i
segurament es dedicarà gran part a parlar de l'acció de dijous, si
esteu animats ja sabeu!!

salut i llibertat per tots!!!!!!!!!!!

Laia