[energiadecreixent] organitzar xerrada Bonauiti, Schneider i Alier?

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dil Abr 27 15:13:34 CEST 2009

hola Laura,

Ho he estat consultant i, en principi, podríem demanar-li una xerrada del
que és el decreixement a classe. Però ho he comentat amb una companya i m'ha
dit que podria ser interessant que parlés sobre quin és el seu punt de vista
o quines accions s'haurien d'emprendre amb la situació de l'hort de Gràcia
(Horteres) al mateix Hort.

Creus que podria ser?

Jo pel debat, no tinc forces.

Merci!

Cris

El 22 / abril / 2009 13:20, Laura Blanco Grau <lblanco_grauayahoo.es> ha
escrit: