[energiadecreixent] Fwd: no puc el dia 14 xerrada 14 maig

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dil Abr 27 13:30:09 CEST 2009

Qui va a castellar????

venga nens!!!!!!!!!!!!!

----- Missatge reenviat de mikellatinet.org -----
    Data: Sun, 26 Apr 2009 21:30:23 +0200 (CEST)
      De: Miquel <mikellatinet.org>
Respon a: Miquel <mikellatinet.org>
  Assumpte: no puc el dia 14 xerrada 14 maig
   Per a: Laieta <laietaamoviments.net>

Laia,
el dia 14 tinc una altra xerrada, a Rubí, de omg, per tant ho sento.
Alguna altra vegada
m'encantarà anar també d'oient. Però aquest dia no em puc desdoblar.
fins aviat
Miquel

> Hola miquel!
>
> hi ha una xerrada d'introducció a al
decreixement el dia 14 de maig a
> Castellar del Vallés,potser la podries fer tu? el contacte
és Xavi
> Arderius, xarderiusagmail.com, 93 714 78 33 o al 66136 43 42 aquests són
> els telèfons...
> si t'animes digues algo aviat, que em sembla que encara no ha sortit
> ningú i com que és la "teva zona"..jejeje...

petonàs!!!

----- Fi del missatge reenviat -----