[energiadecreixent] power points per xerrades?i més

Laieta laietaamoviments.net
Diu Abr 26 15:42:37 CEST 2009

Hola geneteta, de cara a les xerrades que arriben ara i tenint en compte
que moltes no som experimentades (o si, però amb manca de recursos
materials), penso que és important que si algú té power points que ha
utilitzat com a material per fer algunes xerrades introductòires (o no)
el compartís, perquè jo per exemple ara podria fer alguna xerrada però
no m'aniria gens malament tenir material, perquè no tinc temps per
fer-ne de nou...també a girona els molaria tenir materials per fer
xerrades, potser de cara a la de dissabte que ve també... Es podria
posar a la web un enllaç dins de "recursos per la transició" que fos
"material per xerrades"'? això podria animar a molta gent...

siusplau, dieu alguna coseta... teniu material? on el posem?

Per cert, el dimarts a les 8 vaig a una ràdio lliure de sants a parlar
sobre decreixement, si algú vol venir amb mi que m'ho digui. És "el
cargol de sants", ràdio sants ona lliure;) així em vaig entrenant per la
"nostra" ràdio.

muak!

si hi ha material disponible que ens podeu passar, puc anar amb la
valèria el dia 14 a la biblioteca a fer la xerrada (valeria ja tenim el
contacte, només l'hem d'escriure) i he demanat a en miquel de rubí si
pot anar a castellar, ja que em sembla que ningú més s'havia oferit!

Laia