[energiadecreixent] tema concert festa

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Div Abr 24 17:39:43 CEST 2009

hola a tots,

dirvos que el grup Batak, el que jo contactava per la festa i que havien dit
que estaven encantats de tocar pel decreixement, sempre i quan els anes bé
el dia, finalment no poden tocar el 9 de maig.

Es una pena perque realment jo els veia molt al jardi, tocant a la fresca...

...com a minim, la bona noticia es que no poden tocar perque han estat
sel·leccionats en les semifinals d'un concurts que son, mala sort, el dia 9
de maig.

Així que llanço una CRIDA A LA BUSQUEDA DE GRUPS!!!!!

Maga .:* "jo sento, cants de sirena...rera la tanca, de tota frontera...[?]"