[energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Div Abr 24 13:51:17 CEST 2009

Hola, tal com vem parlar a l'ultima assamblea, a mi m'agradaria ACOMPANYAR a
algu, per fer d'observadora durant la xerrada, i aixi anar aprenent. Aquest
cap de setmana m'es força impossible, pero per a les properes ja em posare
en contacte amb qui les faci...

magali