[energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dij Abr 23 11:15:46 CEST 2009

* Confirmo que faig la del 14/5; ja estic en contacte amb el Marc.
* En vista de la urgència me'n puc agafar alguna d'aquest cap de setmana, la que faci falta.

Petons,

Salva

Date: Wed, 22 Apr 2009 16:02:50 -0700
From: valchayahoo.com
To: energiadecreixentamoviments.net
Subject: [energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Finalment he pogut descarregar el Oppen Office i ja he pogut obrir la taula del calendari de xerrades.

Us informo sobre la situació i demano la vostra col·laboració per
sapiguer quines ja estàn assignades (jo no hi era encara quan ho van
fer). I en tot cas proposar-vos...

- 25/4

Ateneu Popular Eixample (Fira entitats), demanen xerrada sobre "Crisi i Decreixement". 20h -  Contacte: andreu: andreutermesagmail.com

- 26/4 (aquest diumenge!) n'hi ha dues peticions:

i) Fira d'Entitats de la Sagrada Familia, ens han demanat la nostra "col·laboració" (jo no sé quina és). Contacte: Víctor: hubertonaranjoayahoo.es  Alex, hi vas tu?

ii) Revolució Verda Joves d'Olesa   que demanen xerrada sobre "Decreixement, ERE'S/ARES, model territorial...".Contacte: oriolfllagmail.com (Laia i Edu?)

- 2/5

Breda Casal terra roja - Contacte: Aleix: xatu14ahotmail.com Blai i Laia?

- 14/5
1) "Seminaris de decreixement i crisi" - Estudiants de la UB - Contacte: Marc grifex4ahotmail.com - Salva, hi vas tu?

2) "Intro al Decreixement", a Castellar del Vallés. Contacte: Xavi Arderius L'altraveu

3) Sala d'Estudi Nocturna de la Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra. (22h)

- 15/5

Ateneu popular de l'Eixample "Crisi i Decrx" - 19,30h - Alfonso, i aniràs tu, amb Jose?

- 9/6

PSUC viu Eixample i Gràcia - Contacte: antoni ferret: aferretamoviments.net Stefano Puddu?

- 2/7

El decreixement a nivell local: de la teoria a la pràctica - ATTAC - 19,45h a 20,30h

Si us plau confirmeu a quals xerrades hi aniràn i proposeu-vos per les
que queden. Falta agregar alguna? (Aquesta que ens han passat el
qüestionari i que Alfonso s'ha apuntat?)

Per les d'aquesta setmana tenim una mica d'urgencia, no sé si alguna ja ha quedat anul·lada per falta de resposta.

Ara sí, a dormir una estona!

Vale

Messenger 2009: Instale já!
http://download.live.com