[energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dij Abr 23 10:25:52 CEST 2009

Hola!

Només volia confirmar la meva disponibilitat per a la xerrada del dia 6
de juny amb la gent del PSUC viu.
Ja hem quedat amb l'Antoni Ferret que ens veuríem abans per comentar el
plantejament de la xerrada.
Potser s'hi afegirà la Laura però encara no ho sap del cert.

Salut i fins aviat,
stefano