[energiadecreixent] Impulsant un grup local al meu poble

Ton> tondalmauagmail.com
Dme Abr 22 07:23:28 CEST 2009

Felicitats Edu, per l'alteració de la sang!
Crec que has tingut una molt bona idea. Ens cal començar a posar en marxa
"transicions". Jo també fa temps que estic donant tombs a com començar amb
prou força i idees clares per anar avançant, el meu poble però, Vilanova i
la Geltrú, té bastants més habitants uns 65000 actualment... i cal pensar bé
abans de llençar-s'hi, tot i que penso que ja hi ha força gent que s'està
plantejant aquest tema...

Tinc preparat un concert que l'anomeno "Transitem..." i que pot ser una bona
eina per aplegar gent i comunicar idees innovadores (decreixement...). Pots
comptar-hi i també el poso a disposició de qui vulgui. Potser podria ser una
"reclam" per la gent del poble de Castellbell i el Vilar.

Endevant!

Ton Dalmau>
www.tondalmau.com

El 21 / abril / 2009 14:47, Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> ha escrit:

> Hola!!
>
> Amb la primavera que la sang altera, m'han entrat unes ganes enormes
> d'embarcar-me en la creació d'un grup local a Castellbell i el Vilar. És un
> poble d'uns 4.000 habitants, peculiar històricament i geogràficament.
> M'agradaria començar-lo bé amb un procés de coneixença i a poc a poc amb les
> persones interessades. Partint de que és un poble am

b poca activitat de moviments socials (per no dir nul·la), crec que pot