[energiadecreixent] necesitat de contacte

Xavier Batllés xbatllesatelefonica.net
Diu Abr 19 17:24:12 CEST 2009

Hola a tothom,
un company humanista molt actiu de Lleida, fa dies que necessita contactar amb en Aitor Lama Bonshoms de la Escola Tècnica Superior d´Enginyeria Agrária de Lleida (ETSEA).
Em diu que, Aitor, és un dels representants contra Bolonya i també un conegut decreixentista.
Per la meva part, he anat preguntant però encara no he trobat qui me'n pugui donar alguna dada de contacte.
Disculpeu que escrigui a la llista, però potser és la manera de trobar a qui el conegui o a qui em pugui adreçar a qui en tingui el contacte.
Us agraïré qualsevol referència. Gràcies.
Una abraçada,
Xavier