[energiadecreixent] Fwd: sobre fer públic el debat d'OVNI

ester c ishtar888agmail.com
Dma Abr 14 18:26:09 CEST 2009

A mi em sembla molt bona idea la veritat, és posar de manifest les
contradiccions-hipocresies d'aquest tipus d'institucions, i trobo que és
molt canyero i honest fer-ho públic allà. Faria alguna cosa més que penjar
les frases... No sé, podria ser un punt més per a l'assemblea de demà, no?

Apart de que els que van escriure els mails donin la seva opinió clar. Jo
finalment no vaig escriure res perquè vaig veure reflectida la meva opinió
en molts dels mails i no em volia repetir.

fins demà! i gràcies!

ester.

El 14 / abril / 2009 17:01, Andrea Calsamiglia <acalsamigliaagmail.com> ha
escrit: