[energiadecreixent] [Fwd: URGENT: Pel grup organitzador de la FESTA]

ester c ishtar888agmail.com
Dma Abr 7 12:23:05 CEST 2009

Pos igual sí que no és massa adequat dir 'desfes-te del consumisme' en una
festa on es consumirà..

El 7 / abril / 2009 12:09, Laura Blanco Grau <lblanco_grauayahoo.es> ha
escrit: