[energiadecreixent] Vau rebre un missatge meu...?

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dma Abr 7 11:41:57 CEST 2009

Si, antoni, tinc apuntada aquesta xerrada pel juny, ara quan penjem
les xerrades a decreixement.net ho podrās veure tot plegat, perō no et
preocupis.

Laia

aferretamoviments.net ha escrito: