[energiadecreixent] [Fwd: URGENT: Pel grup organitzador de la FESTA]

ester c ishtar888agmail.com
Dil Abr 6 12:23:30 CEST 2009

estic d'acord amb l'Andrea, però, ho posaria així: Des-FEST'e del
Consumisme!

per cert, per quina data vam posar aquesta festa? (disculpes per no estar-ne
al corrent)

Petons

ester.

El 5 / abril / 2009 20:23, Andrea Calsamiglia <acalsamigliaagmail.com> ha
escrit: