[energiadecreixent] bones

Montse Jiménez Espinosa montse2002ahotmail.com
Dis Set 27 09:46:09 CEST 2008

MErci Esteve,

ja està fetmOntse jiménez espinOsa"Sólo hay esperanza en la acción" Jean-Paul Sartre

Date: Sat, 27 Sep 2008 09:44:25 +0200From: estevelopezagmail.comTo: energiadecreixentallistes.moviments.netSubject: Re: [energiadecreixent] bones
El 27 / setembre / 2008 09:28, Montse Jiménez Espinosa <montse2002ahotmail.com> ha escrit:

Hola a qui llegeixi aquest correu, Us escric per tal de demanar-vos que em doneu de baixa de l'Entesa pel Decreixement, doncs com no participo activament, prefereixo posar-me jo mateixa a la vostra pàgina web quan pugui/vulgui. Moltes gràcies i ànims amb tot plegat!!!mOntse jiménez espinOsa"Sólo hay esperanza en la acción" Jean-Paul Sartre