[energiadecreixent] EL LIBRE MERCADO NO HA MUERTO: Naomi Kein dixit...

Esteve López estevelopezagmail.com
Dis Set 27 09:24:13 CEST 2008

Alfonso,

Jo només he penjat dos articles a la pàgina principal (un d'ells sense cap
nom d'autor, però sense prendre-li el text a ningú) i no és per casualitat
que ho hagi fet tan poques vegades. No estic a favor (tampoc en contra, però
prefereixo altres formes) de la lletra impresa immòbil, allunyada de la
participació , dels autors consagrats..... Jo vull les escriptures
participatives i barrejades de diferents persones que cooperen, que no
distreuen el fet col.lectiu amb noms particulars, que donen el seu pensament
al procés cooperatiu i al lector que les vulgui llegir. M'estimo més els
vikis i, a falta d'ells, els fòrums, les columnes centrals diverses,
variades i consensuades (rotllo indymedia).

En fi, no sóc la persona més adequada per publicar a la columna central per
què quan ho faig ho faig una mica a contracor i, quan ho he fet, ha estat
per una causa molt concreta i que estimo d'ordre superior als arguments que
he donat.

Abraçades.