[energiadecreixent] propera assamblea?

Esteve López estevelopezagmail.com
Dis Set 27 09:02:29 CEST 2008

Laia, ara ja s'ha d'especificar de quina assemblea parles. Suposo que et
refereixes a l'assemblea de l'Entesa - Barcelonès. Si vas a l'agenda de
decreixement i obres l'esdeveniment, podràs obtenir un link al fòrum i
fer-hi propostes.

Respecte de les xerrades, cal que ampliem la base de xerraires per què, com
tu bé dius, no domen a l'abast i tampoc es tracta de que siguem sempre els
mateixos.

Abraçades.