[energiadecreixent] ACTA REUNIÓ Banc Recursos-Espai Públic Autònom

Esteve López estevelopezagmail.com
Dme Set 24 18:42:34 CEST 2008

Enric i companyia, proposo consultar el calendari de www.decreixement.net,
que està bastant actualitzat, i, si no, que ho vagin dient i l'actualitzem.

Altra banda em sembla que han banejat http://www.tempsdere-voltes.cat amb la
qual cosa entenc que també les llistes de correu del domini.

Salut

El 24 / setembre / 2008 13:21, enric <enric en moviments.net> ha escrit: