[energiadecreixent] ACTA REUNIÓ Banc Recursos-Espai Públic Autònom

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Set 23 22:52:34 CEST 2008

Arnau,

a un correu trobo:

CSOA La Teixidora (Poblenou, Barcelona)
Dissabte 02/10/08 16:30

a un altre:

CSOA La Teixidora (Poblenou, Barcelona)
Dissabte 03/10/08 16:30

i em sembla que cap de les dues dates són correctes. D'altra banda, si es
tracta del dia 4/10, ja tenim dos esdeniments de la xarxa pel decreixement i
seria millor que ho parlessim via llista de correu, no?

Salut.

El 22 / setembre / 2008 18:46, <facilillo en moviments.net> ha escrit: