[energiadecreixent] [DecRe-voltes-info]-[Manual d'Autogestió de la Vida Qüotidiana] Assemblea dijous 2 d'octubre

Ruben Suriñach rubensapangea.org
Dma Set 23 17:31:11 CEST 2008

Holes a totes,

A mi m'és bastant difícil poder prendre part d'aquest procés perquè el
temps que em sobri el dedicaré a l'àrea de decreixement a nivell local,
però per ajudar a aportar informació i recursos a aquest manual recomano
dues publicacions:
- La revista Opcions: està plena de consells d'autogestió, empoderament
personal i com fer-t'ho tu mateix
- Un nou llibre que ha sortit (és d'un colega proper a Opcions) que es
diu "Consumir menos, vivir mejor", el podeu trobar per internet o si el
voleu en paper des del CRIC el distribuïm.

Segurament n'hi ha moltes més, però són les dues fonts que estic tocant
de més a prop i estan cargades de tot el que es vol tractar al manual.

Vinga, salut i alegria!

Ruben