[energiadecreixent] Fwd: Curiosa (i alarmant) coincidència d'opinions

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Div Set 19 17:43:41 CEST 2008

Hola,

fa una mitja hora he rebut d'una persona del meu poble, professora de
música i en principi no especialment implicada en moviments
alternatius, aquest missatge que us transmeto, perquè és una manera
indirecta de valorar com està circulant la informació sobre l'acció del
17 de setembre.

Salut i fins aviat,
stefano

Inicio mensaje reenviado: