[energiadecreixent] Fwd: mostra de cinema attac

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Set 16 20:16:53 CEST 2008

Jo no hi puc anar, és dia d'hort i no el puc trair i abandonar-lo l'únic dia
de la setmana que en dedico a ell.

Salut.

El 16 / setembre / 2008 13:19, ester c <ishtar888 en gmail.com> ha escrit: