[energiadecreixent] No ens queda gaire temps :P

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dma Set 16 18:55:15 CEST 2008

Hola a tots,

jo també pujaré a Can Masdeu el 20.

Pel que fa al tema de com ens hem de anomenar, si Entesa, si Xarxa, jo no li
dono la mes mínima importancia. Portem molts mesos dedicant-li hores de
assamblees a temes que son, sota el meu parer, intrancesdents.

salut,
Jose.