[energiadecreixent] Fwd: mostra de cinema attac

ester c ishtar888agmail.com
Dma Set 16 00:36:17 CEST 2008

hola gent,
una demanda de part dels d'attac pel 28 de setembre.
jo no em veig capaç d'afrontar-ho, a veure si surt algú i jo m'ofereixo per
acompanyar/ajudar/estar...
ester.

---------- Missatge reenviat ----------
De: pere abello <pereabelloamsn.com>
Data: 15 / setembre / 2008 18:46
Assumpte: mostra de cinema attac
Per a: ishtar888agmail.com

sóc en Pere d'attac i estem muntant una mostra de cinema pel 26,27 i 28 de
setembre.

estariem interessats a que hi prenguessiu part, doncs ens agradaria que
expossesiu les vostres opinions sobre la situació actual.

T'envio la direcció del blog de la mostra de cine on s'exposa els continguts
i la programació...per si hi vols donar un cop d'ull... *
http://rebelarte08.blogspot.com/* <http://rebelarte08.blogspot.com/>

veuràs que us hem reservat lloc amb el títol *El model insostenible que
tenim al planeta i els reptes que hem d' assumir per al segle 21….*

(25min), sobre les *20.30h del diumenge 28*, després d'un documental que
parla sobre l'escassetat de l'aigua.

A en Joan no l'hi va bé venir.... és possible la teva asistencia amb aquest
horari?

 A veure si us hi podeu adaptar al màxim, doncs la programació està gairebé
tancada i canviar-la seria un problema…

…Si no poguès ser… es donarà una mica més de temps a l'altra conferència i
queda oberta la vostra participació per a properes edicions… però estaria
molt bé que vinguessiu…

Bé Esther, ja ens diràs alguna cosa…

gràcies per tot

 Atentament

Pere Abelló

tel: 616262123

Juega a las preguntas de Live Quiz con tus contactos de Messenger ¡Empieza
ahora! <http://www.vivelive.com/LiveQuiz/>