[energiadecreixent] la resposta de Miguel

sikieresmescribes sikieresmescribesagmail.com
Dij Oct 30 13:56:07 CET 2008

Jo crec que la teva actuacio es la correcta,.. pero que beneficia mes
a la teva conciencia que no pas al medi ambient,... perque tu, o un
1% de la poblacio actui correctament, les coses no milloraran.

D'altra banda jo mes que donar la culpa al EXTRA consumime (que en te
bona part) la dono a un altre tema.... MOLT politicament
incorrecte,... pero al final es el que crec. Us recomano mirar:
http://www.optimumpopulation.org/opt.aboutus.html
http://www.guardian.co.uk/world/audio/2008/jul/25/
john.guillebaud.fewer.children
http://www.news.com.au/story/0,23599,21684156-5009760,00.html

Benmirat, tenen rao,... pero es masa politicament incorrecte com per
dir-ho publicament, i fins i tot per acceptar-ho com a una idea
valida,...

Nomes una cosa mes. Al mon som 2 bilions de persones. Imaginem que a
partir d'ara consumim tots LA MEITAT (purament impossible),... Seria
genial... pero, d'aqui a 40 anys, la poblacio, si continua com anem,
sera de 9 bilions, es a dir 4 cops mes que ara,... de manera que tot
i consumint la meitat, acabariem contaminant mes del doble...

Salut!