[energiadecreixent] la resposta de Miguel

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dij Oct 30 12:54:35 CET 2008

*"Curiosa política per una llista que s'autoanomena "energiadecreixent"."

*La llista és automàtica i no té moderació.
A vegades hi ha problemes amb els servidors o possiblement no s'accepten
correus amb molts arxius, per això els teus missatges reboten o no es
publiquen.

Salutacions