[energiadecreixent] Incorporació.

robert pallaresa2003ayahoo.es
Dij Oct 23 19:44:43 CEST 2008

Ep Gent, hola

Després d'haver estat a Malaga, al hackmeeting, sóc a Sevilla ara, a
casa de l'Alex, que suposo que algunes de vosaltres coneixeu.
M'ha anat molt bé per allà, aprenent i coneixent. Però, tot i on era, no
m'he pogut conectar gaire, fins ara.

Bé, només dir, respecte als mails d'aquests dies, que, per mi, estem en
un periode de construcció i hem de crear dinàmiques de treball serioses,
però també és veritat que molta gent, entre la que m'incloc, moltes
vegades no tenim clar, per falta de pràctica, que s'ha de fet, si enviar
tal missatge a la llista o al fòrum, o si dir tal cosa, o no dir-la...

Proposta; incloure a la nova web un apartat d'informació respecte al
funcionament del web, protocols de comunicació, i lo que faci falta en
quan a ajudar a l'usuari nouvingut a incorporar-se, cosa que és
important.
Ja està plantejat al grup de treball "arquitectura web"

També podria ser molt útil, això és nou, una nova llista de distribució
que serveixi per resoldre aquest tipus de dubtes. no us sembla?

Bé, només dir que concentració i paciència, amb la informàtica, els seus
processos, i tot això. Anem endavant.

Buèno, i res, que ja torno a ser davant l'ordinador, i ara us envio un
altre missatge.

Fins ara.

rt

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.