[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 31, Publicació 46

anna recasens annarecasensagmail.com
Dij Oct 23 18:03:50 CEST 2008

Andoni company, en referencia al teu comentari:

"he trobat amb sorpressa que davant tot
el temps i dedicació que porta l'Esteve entre nosaltres, i molt més espero,
poques veus han sortit per recolçar-li quan ha dit que pensava déixer la
feina."

Potser n'hi ha mes de veus pero els ha passat com a mi que no han pogut
respondre dins de la seccio de debat sobre fils desapareguts per tenir
bloquejat l'acces ( tecnicalitats sembla). O potser com tu dius es questio
de tenir cura de les relacions. Recorda el que he comentat amb anterioritat:
les relacions i el treball en comu no son tant un tema  d'entrades en una
guia sino de esforç comu. Recolzar les  propostes i participar en activitats
de l'area de relacions seria una bona experiencia ( activitats en les que
perfectament es pot incloure un sopar).

Salut i alegria :-)