[energiadecreixent] Sembla que algú esta convençut de que censurar és bo.

Esteve López estevelopezagmail.com
Dil Oct 20 23:30:02 CEST 2008

No m'enfado, Rubén, sota el meu punt de vista la primera idea és que s'ha de
poder parlar de tot o no anem enlloc.

Per cert, que això de que independentisme significa voler un estat a l'ús
és, sota el meu punt de vista, un enfoc interessat de l'assumpte. Hi ha qui
opina que Catalunya és coincident amb una bioregió (si això no és localisme,
què ho és?), hi ha qui pensa que, al menys, el que hi ha ara, de ben segur
no és localisme, hi ha qui pensa que hem de movilitzar-nos per canviar, etc,
etc i, tot això és decrexentisme o, com a mi m'agrada anomenar,
transformació social.

Salut.

El 20 / octubre / 2008 23:24, <rubens en pangea.org> ha escrit: