[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 31, Publicació 31

enric enricamoviments.net
Dij Oct 16 14:53:54 CEST 2008

Hola Andoni,

Com que l'últim que hem de fer és anar atomitzant el lloc dels continguts
et recordo aquest wiki que és un dels que tenim muntats fins ara en el
decreixement:

http://www.tempsdere-voltes.cat/tiki/tiki-index.php

està enllaçat des de la web tempsdere-voltes.cat per tant qualsevol
persona hi pot accedir des d'allà

salut!
enric

En/na andoni ha escrit: