[energiadecreixent] hackmeeting Malaga

Robert pallaresa2003ayahoo.es
Dil Oct 13 19:49:12 CEST 2008

Hola Esteve

Llastima que no puguis anar-hi. Jo tampoc ho veig clar encara, perĂČ ho
intentaré. Com dius, segur que no s'hi perd el temps.

BĂ©, un altre tema, que tinc pendent amb tu i els arquitectes, es parlar
del nou web que esteu fent. Et torno a escriure d'aquĂ­ una estona.

fins ara.

El dl 13 de 10 del 2008 a les 13:04 +0200, en/na Esteve LĂłpez va
escriure: