[energiadecreixent] descentralitzant la xarxa

Marmot Excitat Numeruu marmotsolaahotmail.com
Dil Oct 13 13:11:54 CEST 2008

Bones!

Miraré d'inscriure'm a la llista aquesta de comarques, ho trobo una bona proposta. A veure si em sé inscriure a la llista... sóc una mica negadet amb això de la xarxa.

Per cert, com puc aconseguir el número d'Illacrua que parla de Decreixement, m'agradaria llegir-me'l amb calma. On el puc aconseguir? Aquest dimecres haig de baixar a barna i puc passar per l'infoespai, si cal.

Sergi (Manlleu)