[energiadecreixent] moviment i mogudes en contra del robatori que ens estan fotent!

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Diu Oct 12 21:49:04 CEST 2008

Hola....

el sorprenent es de quina manera se li ha donat la volta al tema dels 20.000
euros. S´ha multiplicat fins a 100.000 en un tres i no res. Aquest augment
del fons de garantía de diposit l´han fet per que la gent no vagi a treure
els diners del banc i caixes. Han estat llestos i rapits els politics i
banquers, davant la evidencia de la seva insolvencia han donat un cop de
efecte per donar la impresió de control de la situació.

*L´any passat es va fer un toc de queda per que un día concret tothom anés
al banc per treure diners*. Em sembla que la data coincidia amb el día del
"no consum". un divendres. Ho dic de memoria.

No se si tindría efecte, pero almenys, les oficines dels banc i caixes
podríen tenir problemes logistics donat que dispossen d´una quantitat molt
petita de diners en efectiu.

Per fer aquesta acció concertada no caldría treure tots el cales que
cadascun. Només amb que 100 persones treguin 1000 euros d´una mateixa
oficina bancaria, es podríen quedar sense efectiu en aquella oficina.

Endavant !!!
José