[energiadecreixent] Nou xarraire.

Marmot Excitat Numeruu marmotsolaahotmail.com
Dij Oct 9 19:24:33 CEST 2008

Bones!!

sóc en Sergi de Manlleu (activista del Grup de Defensa del Ter), fa dies que no intervinc però els allaus de correu em tenen una mica aclaparat.

Tot i que últimament no estic participant molt activament he estat als inicis del moviment del Decreixement fa un parell d'anys i m'ofereixo com a xerraire per a la comarca d'Osona. Ja que de fet, aquesta setmana m'han trucat per ajudar a preparar-ne una a Vic i posats a fer ja m'ofereixo, conscient de les meves limitacions.

Una abraçada!!

sErgi

Prueba los prototipos de los últimos en MSN Motor
http://motor.es.msn.com/